Poradna Philips S5572/10

Autor: Michal | Vloženo: 20.09.2019 000 18:55 | Témata: Poradna Philips S5572/10

Michal

Michal

Proč mi nebyla dána záruka a faktura

Koupil jsem si tento produkt od vás a nedostala jsem fakturu a záruku, proč se k tomu tak snadno vztahujete????

  • KatBen

    KatBen

    23. září 2019

    Dobrý den,

    faktura by Vám měla být zaslána spolu s produktem, ovšem mnoho obchodů ji však již posílá i elektronicky jako přílohu v e-mailu s potvrzením objednávky. Pokud jste fakturu nenalezl, kontaktujte prosím přímo obchod, který Vám produkt dodal. Tuto informaci najdete spolu s kontaktem na obchod ve své e-mailové schránce.

    V případě, že jste objednávku vytvořil přes tlačítko Koupit na Heurece, můžete se obrátit na naši zákaznickou linku: 488 570 070, a kolegové Vám mohou pomoci objednávku dohledat.

    Heureka.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
  • 23. září 2019 - Oficiální zástupce značky Philips

    Dobrý den,
    prosím, u kterého prodejce jste produkt zakoupil?
    Pokud přímo u Philips, neváhejte nás kontaktovat na naší online podpoře na Facebooku, kde nás najdete jako Philips ČR. Společně se na případ podíváme.
    Odkaz na podporu zde: https://m.me/philipsczechrepublic
    Jsme k dispozici pondělí - pátek (8:00 - 22:00) a sobota - neděle (10:00 - 22:00).
    Děkujeme vám, váš Philips tým

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
    • Michal

      23. září 2019 - Michal

      Objednal jsem si na Heureka a prodejem byla Kuptotu.cz


    • KatBen

      24. září 2019 - KatBen

      Dobrý den,

      jak bylo uvedeno v reakci výše- kontaktujte nás na naší zákaznické lince. Kolegové Vám pomohou objednávku dohledat a situaci s obchodem dořešit.

      Heureka.cz


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.